Jak udělat z vaší firmy atraktivní nevěstu... a prodat ji za maximum

V online průvodci a kurzu se spolu podíváme na to, jak vaši firmu připravit tak, aby byla pro kupující atraktivní. Začít můžete okamžitě...

Online průvodce, který vás provede prodejem vaší firmy krok za krokem

Jak firmu připravit na prodej

70 % úspěchu při prodeji firmy záleží na tom, co uděláme ještě před tím, než někomu řekneme: "Prodávám firmy, nechceš ji koupit?" A v této části si ukážeme, jak hodnotu firmy výrazně ovlivnit právě promyšlenou přípravou.

Jak při prodeji postupovat, abyste maximalizovali cenu

Poté, co uvnitř firmy připravíme vše na prodej, nastává čas to světu oznámit. To má ale své slepé uličky, úskalí a nebezpečí. A právě zde se podíváme na to, jak se vyvarovat obvyklých chyb. A jak firmu (anonymně či jmenovitě) prezentovat tak, aby zaujala přesně ty, které chceme.

Jak prodej a transakci provést krok za krokem

Ten, kdo jen oznámí "prodávám firmu" a čeká, že se zájemci pohrnou, se zbytečně připravuje o peníze. Celý průběh nabízení a výslednou transakci je potřeba řídit - ve váš prospěch - a v této části si ukážeme, jak to udělat. Tak, abyste našli a vybrali toho zájemce, který vám zaplatí nejvíc.

Abyste za vaši firmu dostali maximum možného

V několika desítkách videolekcí se dozvíte...


Abyste za vaši firmu dostali maximum

  • Jak vypadá ideální firma, za kterou kupující zaplatí maximum... a jak tomu přiblížit v přípravě, prezentaci a prodeji tu vaši
  • Co kupující zajímá nejvíc, pokud prodáváte firmu jak „stroj na peníze“
  • Kdy můžete získat za firmu maximum, i když tržby a zisk nejsou zářivé
  • Pět zásadních kroků k tomu, abyste vaši firmu prodali... za maximum
  • Co jsou nejčastější chyby, které připravují majitele firem při jejich prodeji o peníze

Jak realisticky odhadnout hodnotu vaší firmy

  • Jak se kupující dívají na hodnotu firmy, kterou kupují
  • Které účetní výkazy najít a na co se v nich podívat
  • Jak budou kupující hodnotit vaše dluhy
  • Jak se hodnota firmy počítá... v očích prodávajících
  • Jak se hodnota firmy počítá... v očích kupujících
  • Jak si spočítat realistickou hodnotu firmy
  • Co když toto číslo neodpovídá vaší představě
  • Kdy je nejvhodnější čas na prodej firmy a kdy s tím počkat

Předprodejní příprava a na co se zaměřit

  • 17 aktivit, které je nutné udělat v přípravě firma na prodej
  • Jak uspořádat majetkové vztahy a poměry ve firmě
  • Jaké smlouvy a právní dokumenty budou kupujícího zajímat
  • Co dělat, když jsou majetkové vztahy ve firmě složitější
  • Kdo, co, kdy a jak udělat, aby se firma proměnila v atraktivní nevěstu
  • Jak nastavit harmonogram prodeje
  • Jak má vypadat prezentace firmy na prodej, aby zaujala

S kůží na trh: Jak nabídku firmy na prodej zveřejnit

  • Kdy a co o prodeji firmy zveřejnit
  • Co je tzv. teaser a jakou má úlohu
  • Kdo jsou potenciální kupující
  • Kdo je ideálním kupujícím a jak ho oslovit
  • Jak a kdy oslovit potenciální zájemce
  • Jakými cestami a nástroji kupující oslovit
  • Kdy odtajnit skutečnou identifikaci firmy na prodej
  • Kdy použít tzv. NDA, non-disclosure agreement a co tím fakticky ochráníme

Jak postupovat při uvolňování intimních informací o firmě

  • Kdy bude chtít kupující víc informací a kdy (a jak) mu je dodat
  • Co je tzv. due dilligence
  • Kdy a jak zprovoznit tzv. data room
  • Kdy o prodeji firmy říct zaměstnancům firmy

Jak prodejní transakci strukturovat

  • Jaké bude kupující požadovat záruky
  • Kdy požadují kupující osobní záruky a jak se k nim postavit
  • Jaké smlouvy budete uzavírat a kdo je připraví
  • Jak strukturovat výplatu kupní ceny
  • Kdy požadovat jednorázovou platbu a kdy přistoupit na postupnou výplatu

Již brzy bude připravena aktualizovaná verze

Stávající průvodce nyní aktualizuji a připravuji jeho novou verzi. Chcete-li získat avízo, až bude připravena, zadejte sem prosím svůj email.